Explorer 6.0 D
To rower crossowy wyposażony w 9 rzędowy napęd Shimano Alivio. Amortyzator przedni Suntour Nex z wygodną blokadą skoku za pomocą manetki na kierownicy. Wzmacniane aluminiowe koła z napędem na kasecie, tarczowe hamulce hydrauliczne Shimano MT401 oraz opony Vittoria Terreno Dry..
2 LATA GWARANCJI NA ROWER
6 LAT GWARANCJI NA RAMĘ
2 LATA GWARANCJI NA ROWER
5 LAT GWARANCJI NA RAMĘ
1649 zł
1309,00 zł
Oblicz ratę
Ubezpiecz rower
Wybierz rozmiar ramy:
Dostaniesz powiadomienie na e-mail kiedy wybrany rozmiar będzie dostępny
Dostaniesz powiadomienie na e-mail kiedy wybrany rozmiar będzie dostępny
AMORTYZATOR PRZEDNI
Amortyzator przedni SR Suntour NEX w kolorze czarnym o skoku 63 mm z blokadą skoku na kierownicy, przeznaczony do rowerów trekkingowych, cross oraz city. Widelec ten jest przystosowany do hamulców tarczowych. Amortyzator posiada tłumienie olejowe oraz blokadę skoku. Widelec polecany amatorom wycieczek, ceniącym dobrą jakość towaru.
RAMA WYPRODUKOWANA W POLSCE
Nasze ramy spawane są z rur pochodzących z polskich hut. Przewody poprowadziliśmy wewnątrz ramy. Ważnym argumentem jest estetyka roweru oraz zabezpieczenie pancerzy przed kurzem oraz uszkodzeniami mechanicznymi.
PRZERZUTKA TYLNA
Przerzutka tylna SHIMANO ALIVIO M3100 ma niskoprofilową konstrukcję SHIMANO SHADOW pozwalającą na agresywną jazdę bez przerwy. Sprawdza się idealnie w napędzie 3×9.
MECHANIZM KORBOWY
Mechanizm korbowy SHIMANO FC-T4010 zapewnia szeroki zakres przełożeń w układach 3×9-rzędowych. Zastosowano w nim oś suportu OCTALINK, która gwarantuje lepsze przeniesienie mocy przez rowerzystę.
OPONY VITTORIA TERRENO DRY
Wysokiej jakości opony włoskiego producenta, które idealnie się sprawdzą w zróżnicowanym terenie oraz zapewnią bardzo dobrą przyczepność w szutrowym terenie. Dzięki odpowiednio wyprofilowanemu bieżnikowi opory toczenia są niskie co sprawdzi się podczas jazdy po asfalcie.
KASETA 9-RZĘDOWA
- Zębatki Hyperglide – lepsze dopasowanie łańcucha
- Wykonana z wysokogatunkowej stali
- Wyprofilowane zębatki zapewniają szybszą zmianę przełożeń.
- Większość zębatek zintegrowana z pająkiem.
Specyfikacja – Explorer 6.0 D
Rama | ALUMINIOWA VELLBERG, MALOWANA PROSZKOWO, LINKI PRZERZUTKI WEWNĄTRZ RAMY |
Amortyzator | SR SUNTOUR NEX , BLOKADA SKOKU NA KIEROWNICY |
Ilość biegów | 27 |
Przerzutka przednia | SHIMANO ACERA FD-T3000 |
Przerzutka tylna | SHIMANO ALIVIO RD-M3100 |
Hamulce | SHIMANO BL-MT401 |
Tarcze hamulcowe | SHIMANO ASMRT10 160 MM |
Kaseta | 9 RZĘDOWA SHIMANO HG-400 11-34T |
Opony | 28″ VITTORIA TERRENO DRY 38C |
Korba | SHIMANO ALIVIO FC-T4010 O DŁUGOŚCI 175 MM 48x36x26T |
Wkład suportu | SHIMANO BB-ES300 OCTALINK M15 73×126 mm |
Łańcuch | SHIMANO HG-53 |
Koła | ALUMINIOWE, WZMACNIANE DWUKOMOROWE 28″ |
Piasty | SHIMANO TX-505 |
Kierownica | KALLOY UNO 31,8MM ALUMINIOWA PROFILOWANA |
Sztyca siodełka | KALLOY UNO |
Pedały | ALUMINIOWE |
Siodełko | SELLE ROYAL RIO |
Waga | 15,1 kg |
Dodatki | Podpórka, dzwonek. |
5 gwiazdek | 83 | 83% |
4 gwiazdki | 17 | 17% |
3 gwiazdki | 0% | |
2 gwiazdki | 0% | |
1 gwiazdka | 0% |
Przepraszamy, żadne recenzje nie pasują do twoich aktualnych wyborów
Bardzo spoko osprzet w tej cenie
Bardzo fajny rower jak za taką cenę ,polecam
Bardzo porządny cross, wydaje mi się że jest fakny w stosunku cena jakość. Mam uwagę jedynie do przełączanika stanu amortyzatora na kierownicy, trochę słaby jakościowo jak dla mnie mogło by go nie byc. Dodatkowo miałem odpryski lakieru na ramię w miejscu gdzie była gąbka więc raczej nie było to spowodowane transportem. Fajnie by było zobaczyć w nowszym modelu lekką redukcję masy.
ok
Użytkuje od dwóch tygodni, zrobione już około 400 km i wszystko śmiga jak ta lala. Polecam, daje rade 🙂
Zalety:
-świetny design ramy
-9 rzędowa kaseta
-blokada skoku amora w przycisku na kierownicy
-dobra cena w porównaniu do innych marek
-tarczowe hydraliczne hamulce od shimano
Wady:
-pedały no name
-twarde chwyty kierownicy