Explorer 5.2
Vellberg EXPLORER 5.2 to rower crossowy stworzony przez miłośników dwóch kółek, z myślą o tych dla których rower jest ważną częścią życia. Staraliśmy się oddać w ręce użytkowników model wszechstronny, a jednocześnie bardzo dobry jakościowo. Vellberg EXPLORER 5.2 doskonale poradzi sobie w mieście na prostych asfaltowych drogach, jak i w mniej uczęszczanym terenie; na polnych drogach, czy w lesie.
24 MIESIĄCE GWARANCJI
24 MIESIĄCE GWARANCJI
2499.00 zł
SZCZEGÓŁOWO DOPRACOWANY
Postaraliśmy się nie tylko, żeby stworzyć rower nie tylko dobrze spisujący się na trasie, ale jednocześnie estetyczny wizualnie. Czarno-biała grafika ramy naszego EXPLORERA nadaje mu surowej dynamiki. Zatroszczyliśmy się nawet o drobne detale, które podkreślają wygląd roweru. Lekka aluminiowa rama wykonana z trwałego stopu aluminium, gwarantuje dużą dynamikę jazdy i sprawia, że codzienne korzystanie z roweru jest łatwe i przyjemne.KOMFORT
Zanim zaczęliśmy tworzyć nasze rowery sami byliśmy rowerzystami dlatego wiemy, że kilkugodzinna jazda może być męcząca. Dlatego zrobiliśmy wszystko by stworzyć rower, na którym będziesz się mógł poruszać wygodnie. Oprócz dostosowania geometrii ramy, wybraliśmy odpowiednie sportowe siodełko z miękkim wypełnieniem, które zapobiega uczuciu zmęczenia i zapewnia komfort jazdy nawet przez dłuższy czas.
DOPASOWANE KOMPONENTY
Vellberg EXPLORER 5.2 ma dopasować się do wymagań swoich użytkowników, tak aby zapewnić im jak najlepszą jakość jazdy i treningów. W tym celu zastosowaliśmy w naszym rowerze najlepszej jakości osprzęt oraz komponenty z grupy SHIMANO ALIVIO, gwarantujące jakość jazdy godną profesjonalistów.
MOCNE
HAMULCE
Nasz rower jest przygotowany na każdą ewentualność. Gwarantujemy Ci bezpieczeństwo i niezawodność dzięki hamulcom tarczowym hydraulicznym SHIMANO o bardzo dużej sile hamowania. Hamulce spisują się doskonale w każdych warunkach, zapewniając Ci możliwość natychmiastowej reakcji na każdą sytuację napotkaną na trasie.
Specyfikacja – Explorer 5.2
Rama | Aluminiowa VELLBERG, malowana proszkowo, linki przerzutki wewnątrz ramy |
Amortyzator | SR Suntour NEX z blokadą skoku w manetce na kierownicy |
Ilość biegów | 27 |
Przerzutka przednia | Shimano Altus FD-M370 |
Przerzutka tylna | Shimano Alivio RD-T4000 |
Hamulce | Tarczowe hydrauliczne SHIMANO MT200 |
Tarcze hamulcowe | SHIMANO ASMRT10 CENTERLOCK 160mm |
Kaseta | 9 rzędowa Shimano Alivio CS-HG400 11-34 |
Opony | CST 700x38C (40-622) 28″ |
Korba | Shimano Alivio FC-T4060 Hollowtech 48x36x26T |
Wkład suportu | Shimano BSA SM-BB52 |
Łańcuch | Shimano CN-HG53 |
Koła | Aluminiowe, wzmacniane dwukomorowe STARS J19SE 32H 28″ |
Piasty | Shimano HB-TX505 |
Kierownica | KALLOY UNO 31,8mm aluminiowa profilowana o szerokości 660mm |
Sztyca siodełka | Aluminiowa |
Pedały | VP aluminiowe, odblaski dla bezpieczeństwa |
Siodełko | VADER MAESTRO |
Waga | 15,1 kg |
Wybierz kolor i rozmiar ramy dla siebie!
5 gwiazdek | 80% | |
4 gwiazdki | 20% | |
3 gwiazdki | 0% | |
2 gwiazdki | 0% | |
1 gwiazdka | 0% |
Przepraszamy, żadne recenzje nie pasują do twoich aktualnych wyborów
Anonimowo –
Bardzo fajny rower jak za taką cenę ,polecam
Karol –
Bardzo porządny cross, wydaje mi się że jest fakny w stosunku cena jakość. Mam uwagę jedynie do przełączanika stanu amortyzatora na kierownicy, trochę słaby jakościowo jak dla mnie mogło by go nie byc. Dodatkowo miałem odpryski lakieru na ramię w miejscu gdzie była gąbka więc raczej nie było to spowodowane transportem. Fajnie by było zobaczyć w nowszym modelu lekką redukcję masy.
Anonimowo –
ok
Tomek –
Użytkuje od dwóch tygodni, zrobione już około 400 km i wszystko śmiga jak ta lala. Polecam, daje rade 🙂
Zalety:
-świetny design ramy
-9 rzędowa kaseta
-blokada skoku amora w przycisku na kierownicy
-dobra cena w porównaniu do innych marek
-tarczowe hydraliczne hamulce od shimano
Wady:
-pedały no name
-twarde chwyty kierownicy
Bartosz –
Na plus rower na dobrych podzespołach jak na tą cenę, nowoczesny design. Na minus totalnie rozregulowane przerzutki i w zasadzie w ogóle niedokręcona korba. Sprawia to wrażenie, że rower był złożony na szybko i wysłany. Koniecznie trzeba zrobić przegląd zerowy przed jazdą. Ogólnie polecam