Explorer 3.0
Vellberg EXPLORER 3.0 to rower crossowy wyposażony w hamulec tarczowy hydrauliczny. Amortyzator przedni Suntour Nex z regulacją naprężenia sprężyny. 28 calowe koła z napędem na kasecie 8 rzędowej. Przerzutka tylna Shimano Acera.
2 LATA GWARANCJI NA ROWER
6 LAT GWARANCJI NA RAMĘ
2 LATA GWARANCJI NA ROWER
5 LAT GWARANCJI NA RAMĘ
1649 zł
1309,00 zł
Oblicz ratę
Ubezpiecz rower
Wybierz rozmiar ramy:
Dostaniesz powiadomienie na e-mail kiedy wybrany rozmiar będzie dostępny
Dostaniesz powiadomienie na e-mail kiedy wybrany rozmiar będzie dostępny
HYDRAULICZNE HAMULCE TARCZOWE
W Explorerze 3.0 zastosowaliśmy hamulce Shimano MT-200, jest to niezawodny i wydajny system hamowania. Zacisk jest wyposażony w dwa tłoczki, które pracują symetrycznie i zapewniają równomierne i mocne hamowanie bez drgań i hałasu. Tarcze hamulcowe o średnicy 160 mm są gwarancją pewnego hamowania w każdych warunkach.
RAMA WYPRODUKOWANA W POLSCE
Nasze ramy spawane są z rur pochodzących z polskich hut. Przewody poprowadziliśmy wewnątrz ramy. Ważnym argumentem jest estetyka roweru oraz zabezpieczenie pancerzy przed kurzem oraz uszkodzeniami mechanicznymi.
SOLIDNA PRZERZUTKA
Tylna przerzutka Shimano Acera sprawdza się zarówno podczas jazdy w terenie, jak i w mieście. Mocna i wytrzymała konstrukcja przeznaczona do pracy w napędach 8/ 9 rzędowych. Przerzutka Shimano Acera dedykowana jest do rowerów MTB, jak i trekkingowych i crossowych.
OPONY TRC
Przeznaczona do rowerów miejskich, trekkingowych oraz crossowych. Zapewniająca dobre toczenie na asfalcie i ścieżce rowerowej. Bieżnik zapewnia optymalną trakcję na zakrętach przy niewielkim oporze. Gęstość włókien gwarantuje solidność i trwałość. Zastosowana mieszanka gumy gwarantuje długi przebieg i skuteczne hamowanie.
KASETA 8-RZĘDOWA
- Zębatki Hyperglide – lepsze dopasowanie łańcucha
- Wykonana z wysokogatunkowej stali
- Wyprofilowane zębatki zapewniają szybszą zmianę przełożeń.
- Większość zębatek zintegrowana z pająkiem.
Specyfikacja – Explorer 3.0 D
Rama | ALUMINIOWA VELLBERG, MALOWANA PROSZKOWO, LINKI PRZERZUTKI WEWNĄTRZ RAMY |
Amortyzator | SR SUNTOUR NEX |
Ilość biegów | 24 |
Przerzutka przednia | SHIMANO ALTUS FD-M310 |
Przerzutka tylna | SHIMANO ACERA RD-M3020 |
Hamulce | SHIMANO MT-200 |
Tarcze hamulcowe | SHIMANO ASMRT10 160 MM |
Kaseta | 8 RZĘDOWA SHIMANO ALTUS HG-31 11-34 |
Opony | TRC TREKMAN 700 X 38C |
Korba | SHIMANO FC-TY301 48X38X28 170MM |
Wkład suportu | NECO 73X122,5 KWADRAT |
Łańcuch | SHIMANO HG-40 |
Koła | Aluminiowe, wzmacniane dwukomorowe 28″ |
Piasty | SHIMANO TX-505 |
Kierownica | Kalloy UNO 31,8mm aluminiowa profilowana |
Sztyca siodełka | Kalloy UNO |
Pedały | Aluminiowe |
Siodełko | VADER |
Waga | 15,1 kg |
Dodatki | Podpórka, dzwonek. |
5 gwiazdek | 83 | 83% |
4 gwiazdki | 17 | 17% |
3 gwiazdki | 0% | |
2 gwiazdki | 0% | |
1 gwiazdka | 0% |
Przepraszamy, żadne recenzje nie pasują do twoich aktualnych wyborów
Bardzo spoko osprzet w tej cenie
Bardzo fajny rower jak za taką cenę ,polecam
Bardzo porządny cross, wydaje mi się że jest fakny w stosunku cena jakość. Mam uwagę jedynie do przełączanika stanu amortyzatora na kierownicy, trochę słaby jakościowo jak dla mnie mogło by go nie byc. Dodatkowo miałem odpryski lakieru na ramię w miejscu gdzie była gąbka więc raczej nie było to spowodowane transportem. Fajnie by było zobaczyć w nowszym modelu lekką redukcję masy.
ok
Użytkuje od dwóch tygodni, zrobione już około 400 km i wszystko śmiga jak ta lala. Polecam, daje rade 🙂
Zalety:
-świetny design ramy
-9 rzędowa kaseta
-blokada skoku amora w przycisku na kierownicy
-dobra cena w porównaniu do innych marek
-tarczowe hydraliczne hamulce od shimano
Wady:
-pedały no name
-twarde chwyty kierownicy