Explorer 1.0
Lekka aluminiowa rama jest najważniejszym ogniwem naszego roweru dlatego dajemy na nią możliwość przedłużenia gwarancji do 5 lat. Jako osprzęt zastosowaliśmy tylko markowe komponenty jak SHIMANO, NECO, Suntour co jest gwarancją trwałości oraz bezawaryjności. Vellberg EXPLORER to rower crossowy, który zapewni Ci darmowy transport. Szutrowe ścieżki, długie wyprawy rowerowe, czy drogi miejskie to życie Explorera. Vellberg to optymalny wybór – wysoka jakość w stosunkowo niskiej cenie
24 MIESIĄCE GWARANCJI
2 LATA GWARANCJI NA ROWER
5 LAT GWARANCJI NA RAMĘ
1429,00 zł
Oblicz ratę
Ubezpiecz rower
Wybierz rozmiar ramy:
SR SUNTOUR M3010 to amortyzator zaprojektowany do rowerów miejskich, trekkingowych oraz crossowych. Wykonano go z wytrzymałych materiałów. Golenie wykonane są z aluminium a rura sterowa z wysokogatunkowej stali. Skok 63 mm świetnie wytłumi drgania oraz zapewnia odpowiedni komfort.
Amortyzator nie posada blokady skoku. Za tłumienie odpowiada sprężyna regulowana na goleniu.
Klamkomanetka Shimano Acera
Zestaw dźwigni do rowerów wyposażonych w napęd o konfiguracji 3×7. Dwupalcowa dźwignia posiada wytrzymałą i ergonomiczną konstrukcje.
Wskaźnik zmiany przełożeń. Technologia EZ Fire Plus czyli dwie dźwignię przerzutki oraz Reach Adjust pozwalający na dostosowanie wysunięcia klamki hamulca szczególnie przydatny dla osób z małymi dłońmi.
Przerzutka tylna Shimano Altus
Przeznaczony do rekreacyjnej spokojnej jazdy zarówno w terenie miejskim jak i po leśnych ścieżkach. Powiększone kółka przerzutki znacznie wpływają na trwałość przerzutki. Niskotarciowe tuleje, indeksowana zmiana przełożeń, wózek Smartcage to główne cechy tego napędu.
7 rzędowy wolnobieg Shimano
Wolnobieg to mechanizm odpowiedzialny za przeniesienie napędu na koło. Różni się od kasety tym iż jest nakręcany na piastę a nie nakładany. MF-TZ500 wyposażony w technologię Hyperglide pozwalającą na szybką i bardziej wydajną zmianę przełożeń. Zbudowany z wysokogatunkowej stali. Ilość zębów 14-28.
Opona z białym paskiem marki CST model C-1559 przeznaczona do rowerów miejskich , trekkingowych i crossowych. Zapewniająca dobre toczenie na asfalcie i ścieżce rowerowej. Bieżnik zapewnia optymalną trakcję na zakrętach przy niewielkim oporze. Gęstość włókien gwarantuje solidność i trwałość. Zastosowana mieszanka gumy gwarantuje długi przebieg i skuteczne hamowanie.
Opona z białym paskiem marki CST model C-1559 przeznaczona do rowerów miejskich , trekkingowych i crossowych. Zapewniająca dobre toczenie na asfalcie i ścieżce rowerowej. Bieżnik zapewnia optymalną trakcję na zakrętach przy niewielkim oporze. Gęstość włókien gwarantuje solidność i trwałość. Zastosowana mieszanka gumy gwarantuje długi przebieg i skuteczne hamowanie.
Rama wyprodukowana w Polsce.
Nasze ramy spawane są z rur pochodzących z polskich hut. Przewody poprowadziliśmy wewnątrz ramy. Ważnym argumentem jest estetyka roweru oraz zabezpieczenie pancerzy przed kurzem oraz uszkodzeniami mechanicznymi.
Specyfikacja – Explorer 1.0
Rama | Aluminiowa VELLBERG, malowana proszkowo, linki przerzutki wewnątrz ramy |
Amortyzator | SR Suntour M3010 |
Ilość biegów | 21 |
Przerzutka przednia | Shimano Tourney FD-TY510 |
Przerzutka tylna | Shimano Altus RD-M310 |
Hamulce | Saccon V-brake |
Tarcze hamulcowe | brak |
Kaseta | 7 rzędowy wolnogieg Shimano MF-TZ500 14-28 |
Opony | CST C1559 700x38C |
Korba | Shimano FC-TY301 48x38x28 170mm |
Wkład suportu | Neco 73×122,5 kwadrat |
Łańcuch | MTB 116 ogniw |
Koła | Aluminiowe, wzmacniane dwukomorowe 28″ |
Piasty | Aluminiowe łożyskowe |
Kierownica | Kalloy UNO 31,8mm aluminiowa profilowana |
Sztyca siodełka | Kalloy UNO |
Pedały | Plastikowe |
Siodełko | VADER |
Waga | 15,1 kg |
Dodatki |
Podpórka, dzwonek, rama posiada mocowanie pod bagażnik oraz błotniki. |
5 gwiazdek | 83 | 83% |
4 gwiazdki | 17 | 17% |
3 gwiazdki | 0% | |
2 gwiazdki | 0% | |
1 gwiazdka | 0% |
Przepraszamy, żadne recenzje nie pasują do twoich aktualnych wyborów
Bardzo spoko osprzet w tej cenie
Bardzo fajny rower jak za taką cenę ,polecam
Bardzo porządny cross, wydaje mi się że jest fakny w stosunku cena jakość. Mam uwagę jedynie do przełączanika stanu amortyzatora na kierownicy, trochę słaby jakościowo jak dla mnie mogło by go nie byc. Dodatkowo miałem odpryski lakieru na ramię w miejscu gdzie była gąbka więc raczej nie było to spowodowane transportem. Fajnie by było zobaczyć w nowszym modelu lekką redukcję masy.
ok
Użytkuje od dwóch tygodni, zrobione już około 400 km i wszystko śmiga jak ta lala. Polecam, daje rade 🙂
Zalety:
-świetny design ramy
-9 rzędowa kaseta
-blokada skoku amora w przycisku na kierownicy
-dobra cena w porównaniu do innych marek
-tarczowe hydraliczne hamulce od shimano
Wady:
-pedały no name
-twarde chwyty kierownicy