Discover 4.0
Vellberg Discover 4.0 jest rowerem trekkingowym przeznaczonym dla miłośników rowerowej jazdy. Doskonale nadaje się do jazdy po miejskich nawierzchniach, drogach, a także po mniej uczęszczanych trasach. Dobrze dobrane parametry sprawiają, że jest to rower wygodny i praktyczny, gwarantujący doskonałą jakość jazdy i nowoczesne rozwiązania.
2 LATA GWARANCJI NA ROWER
6 LAT GWARANCJI NA RAMĘ
2 LATA GWARANCJI NA ROWER
5 LAT GWARANCJI NA RAMĘ
1649 zł
1309,00 zł
Oblicz ratę
Ubezpiecz rower
Wybierz rozmiar ramy:
AMORTYZATOR
SR Suntour Nex HLO to model który dobrze sprawdzi się w rowerach crossowych i trekkingowych. 63 milimetry skoku złagodzi nierówności miejskich i leśnych ścieżek.
- Przeznaczenie: trekking, cross
- Dolne golenie wykonane z lekkiego aluminium
- Górne golenie o średnicy 28 mm wykonane z wysokogatunkowej stali
- Blokada skoku na goleniu
- Amortyzacja sprężynowa
- Regulacja naprężenia wstępnego sprężyny
SHIMANO ALIVIO
Alivio 3100 to nowa odsłona kompletnie przebudowanej popularnej grupy Alivio, zastąpiła wycofaną z produkcji przerzutkę Deore 9 rzędową. Jej pozycja przesunęła się nieco w kierunku bardziej wyczynowym. Atrakcyjnie wyglądająca przerzutka tylna o szczupłym profilu i niezawodnej pracy, nawiązująca do wyższych grup takich jak Deore. Przeznaczona do rowerów trekkingowych.
AMORTYZOWANA SZTYCA
Amortyzacja we wsporniku siodełka zapewni dodatkowe tłumienie nierówności zwłaszcza na bezdrożach.
REGULOWANY MOSTEK
Masz możliwość regulacji konta nachylenia wspornika kierownicy.
RAMA WYPRODUKOWANA W POLSCE
Nasze ramy spawane są z rur pochodzących z polskich hut. Przewody poprowadziliśmy wewnątrz ramy. Ważnym argumentem jest estetyka roweru oraz zabezpieczenie pancerzy przed kurzem oraz uszkodzeniami mechanicznymi.
Specyfikacja – Discover 4.0
Rama | ALUMINIOWA VELLBERG, MALOWANA PROSZKOWO, LINKI PRZERZUTKI WEWNĄTRZ RAMY |
Amortyzator | SR SUNTOUR NEX HLO, BLOKADA SKOKU NA GOLENIU |
Ilość biegów | 24 |
Przerzutka przednia | SHIMANO ACERA FD-T3000 |
Przerzutka tylna | SHIMANO ALIVIO RD-M3100 |
Hamulce | V-BRAKE PROMAX ALUMINIOWE |
Dźwignie hamulca | ZESPOLONE SHIMANO ST-M310 |
Kaseta | 8 RZĘDOWA SHIMANO ALTUS HG-31 11-32 |
Opony | TRC TREKMAN 700 X 38C |
Korba | SHIMANO FC-TY301 48X38X28 170MM |
Wkład suportu | NECO 73X122,5 KWADRAT |
Łańcuch | SHIMANO HG-40 |
Koła | Aluminiowe, wzmacniane dwukomorowe 28″ |
Piasty | SHIMANO TX-505 |
Kierownica | Aluminiowa profilowana |
Sztyca siodełka | Aluminiowa amortyzowana |
Pedały | Aluminiowe |
Siodełko | VADER |
Waga | 16,5 kg |
Dodatki | Podpórka, dzwonek, bagażnik, błotniki, lampki na baterie |
5 gwiazdek | 83 | 83% |
4 gwiazdki | 17 | 17% |
3 gwiazdki | 0% | |
2 gwiazdki | 0% | |
1 gwiazdka | 0% |
Przepraszamy, żadne recenzje nie pasują do twoich aktualnych wyborów
Bardzo spoko osprzet w tej cenie
Bardzo fajny rower jak za taką cenę ,polecam
Bardzo porządny cross, wydaje mi się że jest fakny w stosunku cena jakość. Mam uwagę jedynie do przełączanika stanu amortyzatora na kierownicy, trochę słaby jakościowo jak dla mnie mogło by go nie byc. Dodatkowo miałem odpryski lakieru na ramię w miejscu gdzie była gąbka więc raczej nie było to spowodowane transportem. Fajnie by było zobaczyć w nowszym modelu lekką redukcję masy.
ok
Użytkuje od dwóch tygodni, zrobione już około 400 km i wszystko śmiga jak ta lala. Polecam, daje rade 🙂
Zalety:
-świetny design ramy
-9 rzędowa kaseta
-blokada skoku amora w przycisku na kierownicy
-dobra cena w porównaniu do innych marek
-tarczowe hydraliczne hamulce od shimano
Wady:
-pedały no name
-twarde chwyty kierownicy