AMORTYZATOR PRZEDNI

Amortyzator przedni SR Suntour NEX RL w kolorze czarnym o skoku 63 mm, przeznaczony do rowerów trekkingowych, crossowych. Amortyzator posiada system amortyzacji w postaci sprężyny oraz system tłumienia elastomer i kartridż olejowy. Regulacji twardości sprężyny dokonujemy za pomocą pokrętła i nie potrzebujemy do tego żadnych narzędzi. Najważniejszą jego cecha jest hydrauliczna blokada skoku za pomocą manetki która umiejscowiona jest na kierownicy. 

RAMA WYPRODUKOWANA W POLSCE

Nasze ramy spawane są z rur pochodzących z polskich hut. Wszystkie oferowane przez nas ramy są wykonane z aluminium. Przewody poprowadziliśmy wewnątrz ramy. Ważnym argumentem jest estetyka roweru oraz zabezpieczenie pancerzy przed kurzem oraz uszkodzeniami mechanicznymi. Rama posiada mocowanie pod bidon. Hak przerzutki tylnej jest osobnym elementem ramy tak aby w wyniku uszkodzenia nie doprowadziło to do zniszczenia ramy.    

OPONY TRC

Przeznaczona do rowerów miejskich, trekkingowych oraz crossowych. Zapewniająca dobre toczenie na asfalcie i ścieżce rowerowej. Bieżnik zapewnia optymalną trakcję na zakrętach przy niewielkim oporze. Gęstość włókien gwarantuje solidność i trwałość. Zastosowana mieszanka gumy gwarantuje długi przebieg i skuteczne hamowanie.

 

SOLIDNE KOŁA

Koła w rozmiarze 28 zbudowane na stożkowych obręczach które wewnątrz posiadają dodatkowe wzmocnienia tak aby zwiększyć ich sztywność a co za tym idzie trwałość. Szprych oraz piasty są w kolorze obręczy co tworzy spójny wygląd kół. Piasty na łożyskach kulkowych wykonane są z aluminium.

KASETA 9-RZĘDOWA

  • Zębatki Hyperglide – lepsze dopasowanie łańcucha
  • Wykonana z wysokogatunkowej stali
  • Wyprofilowane zębatki zapewniają szybszą zmianę przełożeń.
  • Większość zębatek zintegrowana z pająkiem.

 

PRZERZUTKA TYLNA ALIVIO

  • Nisko profilowa konstrukcja
  • Pojemność przerzutki 45 T 
  • Maks. największa zębatka 36 T
  • Pokrętło regulacji

MECHANIZM KORBOWY 

  • Model FC-T4010 wyposażony w trzy tarcze 
  • Stopniowanie 48-38-28
  • Materiał aluminium
  • Mocowanie suportu Octalink
  • Wyposażona w osłonę łańcucha

 

PRZERZUTKA PRZEDNIA ACERA

  • System Dual SIS
  • Konstrukcja Top swing
  • Zgodna z systemem Hyperdrive
  • Mocowana za pomocą obejmy

REGULOWANY WSPORNIK KIEROWNICY

  • Materiał aluminium
  • Regulacja w zakresie 0-60 stopni 
  • Pod rurę sterową 28,6 mm
  • Mocowanie pod kierownicą 31,8 m

AMORTYZOWANY WSPORNIK SIODEŁKA 

W celu poprawy komfortu zdecydowaliśmy się na zastosowanie amortyzowanego wspornika siodełka.
W znacznym stopniu poprawia wrażenia z jazdy a nieznacznie zwiększa wagę roweru gdyż jest wykonany z aluminium.

Specyfikacja – Discover 3.0

Rama ALUMINIOWA VELLBERG, MALOWANA PROSZKOWO, LINKI PRZERZUTKI WEWNĄTRZ RAMY
Amortyzator SR SUNTOUR NEX RL
Ilość biegów 27
Dźwignie przerzutki SHIMANO ALIVIO SL-M3100 
Przerzutka przednia SHIMANO ALTUS FD-T3000
Przerzutka tylna SHIMANO ALIVIO RD-M3100
Hamulce TARCZOWE HYDRAULICZNE SHIMANO MT200 TARCZE SHIMANO RT10 CENTER LOCK
Kaseta 9 RZĘDOWA SHIMANO HG-200 11-34T
Opony 28″ KENDA PIEDMONT 45C
Korba SHIMANO FC-T4010 ALIVIO 48X38X28
Wkład suportu 73×122,5 mm SHIMANO OCTALINK
Łańcuch SHIMANO HG-53
Koła ALUMINIOWE, WZMACNIANE DWUKOMOROWE 28″
Piasty SHIMANO TX-505
Kierownica KALLOY UNO 31,8MM ALUMINIOWA PROFILOWANA
Wspornik siodełka ALUMINIOWY AMORTYZOWANY UNO
Wspornik kierownicy ALUMINIOWY REGULOWANY UNO
Pedały ALUMINIOWE
Siodełko VADER
Waga 16,6 kg
Dodatki Podpórka, dzwonek, błotniki winylowe, bagażnik, oświetlenie LED na baterię
 
4,8
Na podstawie 6 recenzji
5 gwiazdek
83
83%
4 gwiazdki
17
17%
3 gwiazdki
0%
2 gwiazdki
0%
1 gwiazdka
0%
1-5 of 6 reviews
  1. Bardzo spoko osprzet w tej cenie

  2. Bardzo fajny rower jak za taką cenę ,polecam

  3. Bardzo porządny cross, wydaje mi się że jest fakny w stosunku cena jakość. Mam uwagę jedynie do przełączanika stanu amortyzatora na kierownicy, trochę słaby jakościowo jak dla mnie mogło by go nie byc. Dodatkowo miałem odpryski lakieru na ramię w miejscu gdzie była gąbka więc raczej nie było to spowodowane transportem. Fajnie by było zobaczyć w nowszym modelu lekką redukcję masy.

  4. Użytkuje od dwóch tygodni, zrobione już około 400 km i wszystko śmiga jak ta lala. Polecam, daje rade 🙂
    Zalety:
    -świetny design ramy
    -9 rzędowa kaseta
    -blokada skoku amora w przycisku na kierownicy
    -dobra cena w porównaniu do innych marek
    -tarczowe hydraliczne hamulce od shimano
    Wady:
    -pedały no name
    -twarde chwyty kierownicy

Geometria ramy

Sklep vellberg.pl zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian dotyczących oferowanych w niniejszym katalogu modeli rowerów, w tym także w zakresie ich wyposażenia, parametrów technicznych, miejsca pochodzenia i ceny, jak również wycofania danego modelu z oferty. Informacje zawarte w katalogu nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, lecz jedynie zaproszenie do zawarcia umowy.
Powiadom Mnie Poinformujemy Cię, gdy produkt pojawi się w magazynie. Proszę zostawić swój prawidłowy adres e-mail poniżej.