Discover 3.0
Vellberg DISCOVER 3.0 to rower trekkingowy gdzie kompromis jakości do ceny jest na najwyższym poziomie. Przeznaczony dla najbardziej wymagających użytkowników. Wyposażyliśmy go w hamulce hydrauliczne Shimano MT200, zastosowaliśmy też amortyzowany wspornik siodła i regulowany wspornik kierownicy . Amortyzator przedni Suntour Nex RL z manetką blokady skoku na kierownicy i olejowym tłumieniem. Koła na obręczach stożkowych w tym tylne koło wyposażyliśmy w bębenek który obsługuje kasetę 9 rzędową. Do dyspozycji mamy napęd Shimano 3 x 9. Przerzutka tylna z grupy Alivio oraz przednia Acera. Zaawansowana korba Shimano T4010 z grupy Alivio montowana do suportu z systemem Octalink. Serce roweru to aluminiowa rama z wewnętrznym prowadzenie linek. Rower w przepięknym malowaniu kameleon zmieniający kolory w zależności od kąta padania światła.
2 LATA GWARANCJI NA ROWER
5 LAT GWARANCJI NA RAMĘ
2 LATA GWARANCJI NA ROWER
5 LAT GWARANCJI NA RAMĘ
2699,00 zł
Oblicz ratę


Ubezpiecz rower
Wybierz rozmiar ramy:

AMORTYZATOR PRZEDNI
Amortyzator przedni SR Suntour NEX RL w kolorze czarnym o skoku 63 mm, przeznaczony do rowerów trekkingowych, crossowych. Amortyzator posiada system amortyzacji w postaci sprężyny oraz system tłumienia elastomer i kartridż olejowy. Regulacji twardości sprężyny dokonujemy za pomocą pokrętła i nie potrzebujemy do tego żadnych narzędzi. Najważniejszą jego cecha jest hydrauliczna blokada skoku za pomocą manetki która umiejscowiona jest na kierownicy.

RAMA WYPRODUKOWANA W POLSCE
Nasze ramy spawane są z rur pochodzących z polskich hut. Wszystkie oferowane przez nas ramy są wykonane z aluminium. Przewody poprowadziliśmy wewnątrz ramy. Ważnym argumentem jest estetyka roweru oraz zabezpieczenie pancerzy przed kurzem oraz uszkodzeniami mechanicznymi. Rama posiada mocowanie pod bidon. Hak przerzutki tylnej jest osobnym elementem ramy tak aby w wyniku uszkodzenia nie doprowadziło to do zniszczenia ramy.

OPONY TRC
Przeznaczona do rowerów miejskich, trekkingowych oraz crossowych. Zapewniająca dobre toczenie na asfalcie i ścieżce rowerowej. Bieżnik zapewnia optymalną trakcję na zakrętach przy niewielkim oporze. Gęstość włókien gwarantuje solidność i trwałość. Zastosowana mieszanka gumy gwarantuje długi przebieg i skuteczne hamowanie.
SOLIDNE KOŁA
Koła w rozmiarze 28 zbudowane na stożkowych obręczach które wewnątrz posiadają dodatkowe wzmocnienia tak aby zwiększyć ich sztywność a co za tym idzie trwałość. Szprych oraz piasty są w kolorze obręczy co tworzy spójny wygląd kół. Piasty na łożyskach kulkowych wykonane są z aluminium.

KASETA 9-RZĘDOWA
- Zębatki Hyperglide – lepsze dopasowanie łańcucha
- Wykonana z wysokogatunkowej stali
- Wyprofilowane zębatki zapewniają szybszą zmianę przełożeń.
- Większość zębatek zintegrowana z pająkiem.
PRZERZUTKA TYLNA ALIVIO
- Nisko profilowa konstrukcja
- Pojemność przerzutki 45 T
- Maks. największa zębatka 36 T
- Pokrętło regulacji

MECHANIZM KORBOWY
- Model FC-T4010 wyposażony w trzy tarcze
- Stopniowanie 48-38-28
- Materiał aluminium
- Mocowanie suportu Octalink
- Wyposażona w osłonę łańcucha
PRZERZUTKA PRZEDNIA ACERA
- System Dual SIS
- Konstrukcja Top swing
- Zgodna z systemem Hyperdrive
- Mocowana za pomocą obejmy

REGULOWANY WSPORNIK KIEROWNICY
- Materiał aluminium
- Regulacja w zakresie 0-60 stopni
- Pod rurę sterową 28,6 mm
- Mocowanie pod kierownicą 31,8 m

AMORTYZOWANY WSPORNIK SIODEŁKA
W celu poprawy komfortu zdecydowaliśmy się na zastosowanie amortyzowanego wspornika siodełka.
W znacznym stopniu poprawia wrażenia z jazdy a nieznacznie zwiększa wagę roweru gdyż jest wykonany z aluminium.
Specyfikacja – Discover 3.0
Rama | ALUMINIOWA VELLBERG, MALOWANA PROSZKOWO, LINKI PRZERZUTKI WEWNĄTRZ RAMY |
Amortyzator | SR SUNTOUR NEX RL |
Ilość biegów | 27 |
Dźwignie przerzutki | SHIMANO ALIVIO SL-M3100 |
Przerzutka przednia | SHIMANO ALTUS FD-T3000 |
Przerzutka tylna | SHIMANO ALIVIO RD-M3100 |
Hamulce | TARCZOWE HYDRAULICZNE SHIMANO MT200 TARCZE SHIMANO RT10 CENTER LOCK |
Kaseta | 9 RZĘDOWA SHIMANO HG-200 11-34T |
Opony | 28″ KENDA PIEDMONT 45C |
Korba | SHIMANO FC-T4010 ALIVIO 48X38X28 |
Wkład suportu | 73×122,5 mm SHIMANO OCTALINK |
Łańcuch | SHIMANO HG-53 |
Koła | ALUMINIOWE, WZMACNIANE DWUKOMOROWE 28″ |
Piasty | SHIMANO TX-505 |
Kierownica | KALLOY UNO 31,8MM ALUMINIOWA PROFILOWANA |
Wspornik siodełka | ALUMINIOWY AMORTYZOWANY UNO |
Wspornik kierownicy | ALUMINIOWY REGULOWANY UNO |
Pedały | ALUMINIOWE |
Siodełko | VADER |
Waga | 16,6 kg |
Dodatki | Podpórka, dzwonek, błotniki winylowe, bagażnik, oświetlenie LED na baterię |
5 gwiazdek | 83 | 83% |
4 gwiazdki | 17 | 17% |
3 gwiazdki | 0% | |
2 gwiazdki | 0% | |
1 gwiazdka | 0% |
Przepraszamy, żadne recenzje nie pasują do twoich aktualnych wyborów
Geometria ramy

Bardzo spoko osprzet w tej cenie
Bardzo fajny rower jak za taką cenę ,polecam
Bardzo porządny cross, wydaje mi się że jest fakny w stosunku cena jakość. Mam uwagę jedynie do przełączanika stanu amortyzatora na kierownicy, trochę słaby jakościowo jak dla mnie mogło by go nie byc. Dodatkowo miałem odpryski lakieru na ramię w miejscu gdzie była gąbka więc raczej nie było to spowodowane transportem. Fajnie by było zobaczyć w nowszym modelu lekką redukcję masy.
ok
Użytkuje od dwóch tygodni, zrobione już około 400 km i wszystko śmiga jak ta lala. Polecam, daje rade 🙂
Zalety:
-świetny design ramy
-9 rzędowa kaseta
-blokada skoku amora w przycisku na kierownicy
-dobra cena w porównaniu do innych marek
-tarczowe hydraliczne hamulce od shimano
Wady:
-pedały no name
-twarde chwyty kierownicy