AMORTYZATOR PRZEDNI

Amortyzator przedni SR Suntour NEX w kolorze czarnym o skoku 63 mm, przeznaczony do rowerów trekkingowych, crossowych. Amortyzator posiada system amortyzacji w postaci sprężyny oraz system tłumienia elastomer. Regulacji twardości sprężyny dokonujemy za pomocą pokrętła i nie potrzebujemy do tego żadnych narzędzi. Widelec polecany amatorom wycieczek, ceniącym dobrą jakość towaru.

RAMA WYPRODUKOWANA W POLSCE

Nasze ramy spawane są z rur pochodzących z polskich hut. Wszystkie oferowane przez nas ramy są wykonane z aluminium. Przewody poprowadziliśmy wewnątrz ramy. Ważnym argumentem jest estetyka roweru oraz zabezpieczenie pancerzy przed kurzem oraz uszkodzeniami mechanicznymi. Rama posiada mocowanie pod bidon. Hak przerzutki tylnej jest osobnym elementem ramy tak aby w wyniku uszkodzenia nie doprowadziło to do zniszczenia ramy.    

DŹWIGNIE SHIMANO ALTUS

  • Klamka 2-palcowa
  • Płynna i lekka zmiana biegów Rapidfire
  • Optyczny wskaźnik 
  • Precyzyjna zmiana przełożeń
  • Regulacja zakresu klamki oraz naciągu linki
  • Długa dźwignia zmiany przełożeń
  • Klamkomanetka czyli połączenie dźwigni hamulca z dźwignią przerzutki
  • Mocowana do kierownicy za pomocą obejmy
  • Estetyczny wygląd
  • Niezawodna praca

OPONY TRC

Przeznaczona do rowerów miejskich, trekkingowych oraz crossowych. Zapewniająca dobre toczenie na asfalcie i ścieżce rowerowej. Bieżnik zapewnia optymalną trakcję na zakrętach przy niewielkim oporze. Gęstość włókien gwarantuje solidność i trwałość. Zastosowana mieszanka gumy gwarantuje długi przebieg i skuteczne hamowanie.

 

SOLIDNE KOŁA

Koła w rozmiarze 28 zbudowane na stożkowych obręczach które wewnątrz posiadają dodatkowe wzmocnienia tak aby zwiększyć ich sztywność a co za tym idzie trwałość. Szprych oraz piasty są w kolorze obręczy co tworzy spójny wygląd kół. Piasty na łożyskach kulkowych wykonane są z aluminium.

KASETA 8-RZĘDOWA

  • Zębatki Hyperglide – lepsze dopasowanie łańcucha
  • Wykonana z wysokogatunkowej stali
  • Wyprofilowane zębatki zapewniają szybszą zmianę przełożeń.
  • Większość zębatek zintegrowana z pająkiem.

 

PRZERZUTKA TYLNA ALIVIO

  • Nisko profilowa konstrukcja
  • Pojemność przerzutki 45 T 
  • Maks. największa zębatka 36 T
  • Pokrętło regulacji

MECHANIZM KORBOWY 

  • Model TY-301 wyposażony w trzy tarcze 
  • Stopniowanie 48-38-28
  • Materiał aluminium
  • Mocowanie suportu na kwadrat
  • Wyposażona w osłonę łańcucha

 

PRZERZUTKA PRZEDNIA ACERA

  • System Dual SIS
  • Konstrukcja Top swing
  • Zgodna z systemem Hyperdrive
  • Mocowana za pomocą obejmy

REGULOWANY WSPORNIK KIEROWNICY

  • Materiał aluminium
  • Regulacja w zakresie 0-60 stopni 
  • Pod rurę sterową 28,6 mm
  • Mocowanie pod kierownicą 31,8 m

AMORTYZOWANY WSPORNIK SIODEŁKA 

W celu poprawy komfortu zdecydowaliśmy się na zastosowanie amortyzowanego wspornika siodełka.
W znacznym stopniu poprawia wrażenia z jazdy a nieznacznie zwiększa wagę roweru gdyż jest wykonany z aluminium.

Specyfikacja – Discover 1.0

RamaALUMINIOWA VELLBERG, MALOWANA PROSZKOWO, LINKI PRZERZUTKI WEWNĄTRZ RAMY
AmortyzatorSR SUNTOUR NEX
Ilość biegów24
KlamkomanetkiSHIMANO ALTUS ST-M310
Przerzutka przedniaSHIMANO ALTUS FD-M310
Przerzutka tylnaSHIMANO ALIVIO RD-M3100
HamulceTARCZOWE MECHANICZNE TARCZE SHIMANO RT10 CENTER LOCK
Kaseta8 RZĘDOWA SHIMANO ALTUS HG-31 11-34T
Opony28″ TRC TREKMAN 38C
KorbaSHIMANO FC-TY301 48X38X28 170MM
Wkład suportu73×122,5 mm
ŁańcuchSHIMANO HG-40
KołaALUMINIOWE, WZMACNIANE DWUKOMOROWE 28″
PiastySHIMANO TX-505
KierownicaKALLOY UNO 31,8MM ALUMINIOWA PROFILOWANA
Wspornik siodełkaALUMINIOWY AMORTYZOWANY UNO
Wspornik kierownicyALUMINIOWY REGULOWANY UNO
PedałyALUMINIOWE
SiodełkoVADER
Waga16,6 kg
DodatkiPodpórka, dzwonek, stopka, oświetlenie LED na baterie, bagażnik, błotniki winylowe
 
4,8
Na podstawie 6 recenzji
5 gwiazdek
83
83%
4 gwiazdki
17
17%
3 gwiazdki
0%
2 gwiazdki
0%
1 gwiazdka
0%
1-5 of 6 reviews
  1. Bardzo spoko osprzet w tej cenie

  2. Bardzo fajny rower jak za taką cenę ,polecam

  3. Bardzo porządny cross, wydaje mi się że jest fakny w stosunku cena jakość. Mam uwagę jedynie do przełączanika stanu amortyzatora na kierownicy, trochę słaby jakościowo jak dla mnie mogło by go nie byc. Dodatkowo miałem odpryski lakieru na ramię w miejscu gdzie była gąbka więc raczej nie było to spowodowane transportem. Fajnie by było zobaczyć w nowszym modelu lekką redukcję masy.

  4. Użytkuje od dwóch tygodni, zrobione już około 400 km i wszystko śmiga jak ta lala. Polecam, daje rade 🙂
    Zalety:
    -świetny design ramy
    -9 rzędowa kaseta
    -blokada skoku amora w przycisku na kierownicy
    -dobra cena w porównaniu do innych marek
    -tarczowe hydraliczne hamulce od shimano
    Wady:
    -pedały no name
    -twarde chwyty kierownicy

Geometria ramy

Sklep vellberg.pl zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian dotyczących oferowanych w niniejszym katalogu modeli rowerów, w tym także w zakresie ich wyposażenia, parametrów technicznych, miejsca pochodzenia i ceny, jak również wycofania danego modelu z oferty. Informacje zawarte w katalogu nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, lecz jedynie zaproszenie do zawarcia umowy.
Powiadom Mnie Poinformujemy Cię, gdy produkt pojawi się w magazynie. Proszę zostawić swój prawidłowy adres e-mail poniżej.